عمه عطار

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

امروز صبح تو تاکسی من صندلی جلو بودم، یه خانوم خیلی چادری میان سال هم پشت راننده نشسته بود.

نزدیکای مقصدش که داشت میرسید از راننده پرسید کرایه ش چقدر میشه. بعد با چادرش گوشه ی 200 تومنی رو گرفته بود و با همون وضع دستش آورد سمت راننده.

آقای راننده هم که خیلی راننده بود کاملا خونسرد از توی داشبورد یدونه انبر دست برداشت و پول رو گرفت. یعنی حال کردم با این حرکتش

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 
تو مدرسه به پسر خالم گفته بودن انشا بنویسید...موضوعشم این بود:((زندگی عمه ی عطار))

عاغا ۲هفته کامل کل خونواده بسیج شده بودن تو کتابو...اینترنتو...و مجله علمیو...همه جا واسه این یه الف بچه دنبال متن واسه انشاش بودن...
ولی تمام تلاش ها بی نتیجه بود
 
 
عاغا اصن راجب خونواده پدری عطار هیچ جا هیچ مطلبی ثبت نشده بود....
 
 
خلاصه بعد ۲هفته خالم رفته بود مدرسه...هر چی دلش خواسته بود بار مدیر و معلم کرده بود که اقا ینی چی؟این چه موضوعیه؟اخه عمه عطارم شد موضوع

معلم هم در کمال خونسردی گفته....موضوع ((زندگی ائمه اطهار))!!!!! بوده
 
کل طایفه
 
عمه ی عطار


نظرات شما عزیزان:

خشایار
ساعت13:23---26 خرداد 1392
سلام.قشنگ بود خوشم اومد.خواستی بخندی پیش ما بیا.منتظرتم!!

يسنا
ساعت22:04---18 خرداد 1392
سلام ةبجي گلم
وبتو خيلي دوس دارم
بياي پيشم خوشحال ميشم
درمورد تبادل لينك هم خبرم كنيااا


سعید
ساعت23:51---18 ارديبهشت 1392
مسکینی را دیدم با کفش پاره خدارا شکر میکرد !! گفتم : کفش پاره که شکر ندارد ! گفت : یکی را دیدم شکر میکرد که پا نداشت !!
با پست جدید و پر انرژی به روز هستم ...


علیرضا
ساعت23:41---18 ارديبهشت 1392
سلام سحر بانو مثل همیشه عالی .رمز عبور بهم ندادیا !!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:ممنون باید ادرس بنویسی در ضمن به هر کسی رمز عبور داداه نمیشه :|


سهند
ساعت17:29---18 ارديبهشت 1392
درد مرتیکه مگه من با تو شوخی دارم ملی از خودمونه بقیه باورشون میشه

♣ ™Mehr@d ♣
ساعت17:14---18 ارديبهشت 1392
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 17 / 2 / 1392ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |